Vanaf heden heeft u toegang tot:
- Het laatst afgegeven polisblad.
- Inzien contracten/-documenten polisbladen van al uw lopende verzekeringen bij SAA Verzekeringen.
- Inzien van facturen en lopende of afgeronde schades.
- Downloaden van belangrijke documenten, zoals een groene kaart, polisblad.
- Gebruiksvriendelijke interface zowel te gebruiken op uw telefoon als uw laptop.
- Het laatst afgegeven polisblad.
- Inzien contracten/-documenten polisbladen van al uw lopende verzekeringen bij SAA Verzekeringen.
- Inzien van facturen en lopende of afgeronde schades.
- Downloaden van belangrijke documenten, zoals een groene kaart, polisblad.
- Gebruiksvriendelijke interface zowel te gebruiken op uw telefoon als uw laptop.
Toegang tot MijnDossier
Heeft u geen bericht van ons ontvangen, en wilt u toch toegang verkrijgen tot MijnDossier? Klik dan op onderstaande knop.
Heeft u geen bericht van ons ontvangen, en wilt u toch toegang verkrijgen tot MijnDossier? Klik dan op onderstaande knop.
Hoe kan ik inloggen en/of registreren?
Maak kennis met MijnDossier
Contact
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op!
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op!
Meestgestelde vragen
Kan ik gebruik blijven maken van de oude omgeving?
Nee, de oude omgeving is vanaf 14 september niet meer beschikbaar.
Ben ik verplicht om mij aan te melden?
Nee, het aanmelden is niet verplicht.
Blijven mijn huidige inloggegevens bruikbaar?
Nee, iedereen moet zich opnieuw aanmelden met het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Ik ontvang mijn communicatie al digitaal, moet ik nog iets doen?
Ja, om uw communicatie digitaal in te kunnen zien dient u een account aan te maken.
Wat zijn de voordelen voor mij als klant?
Je hebt een volledig overzicht van al je verzekeringen, facturen, schades en kunt direct contact opnemen met uw verzekeringsadviseur.
Kan ik een ander e-mailadres gebruiken voor mijn aanmelding?
Ja, dit is mogelijk. Het e-mailadres moet dan eerst in ons systeem (Anva) worden gewijzigd en de uitnodiging moet opnieuw worden verzonden.
De activatielink is verlopen of werkt niet
Neem contact met ons op, wij zorgen dat u een nieuwe uitnodiging ontvangt
Hoe weet ik of er nieuwe documenten klaar staan?
Maximaal twee keer per dag ontvangt u per mail een melding als er nieuwe documenten beschikbaar zijn.
Ik heb het idee dat er polissen of gegevens ontbreken
Neem contact op met uw adviseur of gebruik de button stel een vraag, dan neemt uw adviseur contact met u op
Ik ontvang een uitnodiging maar ben geen klant meer bij SAA
Geef dit door aan onze klantenservice, zij zorgen er vervolgens voor dat u geen berichten meer ontvangt
Is de link in de uitnodiging te vertrouwen?
Ja deze is te vertrouwen, mocht u toch twijfelen ga dan naar onze website saa.nl, daar kunt u zich ook aanmelden voor MijnDossier.
Kan ik meerdere personen toegang geven tot MijnDossier?
Ja dit kan, ga hiervoor naar het tabblad klantenservice en druk vervolgens op relaties koppelen. Kies vervolgens voor een andere gebruiker toegang geven tot mijn klantmap. Vul het email adres in van de persoon die toegang dient te krijgen en verzend dit bericht.
Kan ik toegang krijgen tot meerdere relaties van MijnDossier?
Ja dat kan, ga hiervoor naar het tabblad klantenservice en druk vervolgens op relaties koppelen. Kies vervolgens voor andere klantmap toevoegen aan mijn account. Vul hier de gevraagde gegevens in en als u elkaars klantmappen wilt inzien herhaal deze actie dan bij het andere account.
Welke documenten kan ik downloaden?
Facturen en polis documenten zijn te downloaden, deze kunt u vinden onder mijn documenten.